CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 4, 2008

kerinduan

wallaahh~~

suda lame tidak berblog. rindu suda. kerane kesibukan yg melampau+dgn kepayahan mendapatkan tenet DOBO ini. lalu kubiarkan mase yg menentukan. ehhe.

rutin harianku semenjak finale berlangsung ini sgt mendukacitekan. hari2 yg ku lalui same je.
tp mlm smlm baru dpt tido lene sket la. sbb tido kat katil sendr. klu x aku tido kat mcm2 tmpat yg aku rs nk singgah. selalu nyer aku tido kt hall, ataw di hall. klu xde pilihan laen aku tido hall jgk. ehhe. sbb kepanasan tahap max yg gler vavi dlm bilik. tido hall besh. ditemani housemate2 n lappies2 yg semakin menyesakkan hall. rmh aku mmg byk gadgets yg haram dan tidak berdaftar.(maaf pak berahim, kami mmg liat nk byr). tuh blom masok termos a.k.a water heater kepunyaan housemate ku yg bkn dibeli, tp dpt free atas sebab yg tidak diketahui..

hmm. BEL n CTU suda lepas n MGT, AIS plak nk mengerah otak. xpe. kerah la mase leh kerah nih.
owkey?
wallaahh~~

0 comments: