CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 21, 2008

ikan.harimau

wallaahh~~



alkisah nyer arini aku bgn2 je dr tido, tekejot mendgr kabar berite dr mummy aku mengatekan ikan aku da hampir nk mateyy semue nyer. mereke keraconan weyy. 10 ekoq da mateyy, ikan harimau aku pom sude da mampuih. yg idop agy sume ikan bapak aku..wa..strong nyer mereke berenang dlm air yg da tecemar tuh. make aku pom cpt2 la menukar air mereke da nmengutip saki baki ikan yg masehh ingin meneroskan perjuangan idopp ney. yg da mateyy tu aku simpan nk bg bapak aku tgk bile die balek keje mlm nnt. hakhak. aku pom xtaw la pasai pa dorg dok mampuih.. telebey mkn ka? dussh, tgk2 air die da kelabu semcm jerk!



make menjelang ptg perotku minte diisi. aku pon dgn segere mendail num manusie yg ku kire bley nk tmn aku g menyantap. setelah bersiap2 make kami pom menuju ke medan selere. ke kfc klcc la kami kemudian. perh, kenyang wooo. setelah bejln2 sebentar, pulang la kami akher nyer.



menunggu kepulangan bapa ku, utk menceritekan kisah ikan2 ku.

adess

wallaahh~~

0 comments: