CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 19, 2009

dizzy giddy

wallaahh~~

ok, baru 1 ari dok rmh aku da cam penin22, sbb nyerh:--

1. tido byk sgt, kut? haha. qada' balek sume mase tidow, sbb jadual yg sgt hectic n assignment+test+presentation yg betimbum melampao.

2. adek22 aku maen kejar2+wrestling dlm rmh smpai langsir bilik aku tejatoh 2 kali, menyebabkan bonde aku berasap sekaligus menjerit diserang histeria.

3. wat latihan MAF280 yg memenatkan mental aku. soalan die berbelit bhai!

4. ayahanda aku asek puji style rmbot baru aku. haha. itu pom bley penin? eh, lantak la~


P/S: 1. skang baru aku taw perasaan DSSA tehadap adek2 nyer. haha.
2. hak lah AY, gigi ade ulat ngaku je la!

wallaahh~~

4 comments:

miraeyusoff said...

DSSA?haha.mcm nama band jepun yg xfeymes.haha*evil laugh*

diamlah kau.xDulatulat.

bunny ;) said...

hahaha, aku cepuk budak atas ni kang. *gelak zalim*

hehe, terimekaseh kerana akhirnya memahami perasaan aku. skrg ni ade kwn mak aku n anak nye 3 org yg comel2 dtg smingu sini. anak2 die tu kwn adik2 dl. tp sbb dorg da pndah jauh, dtg la cuti2.
KAUPAHAMTAKKKK, bapak bising gila. larisanesini, sepak kepala aku tgh tdo dan sebagainye. haha >.>
cuti yg bahagia "gila".

i nOE wuT U gOt said...

miraeyusoff~ hahaha. kaw jgn tekejot klu DSSA jamming n ade studio kt rmh die weyh!

bunny~ adek aw 2org+3org kwn nyer = rimas+lemas+CPR
hahahha

bunny ;) said...

ahh, nk ckp ni. tmbah lagi sorg. haha kawan mak aku dr mana plak dah tumpang sini. XD
JKM n wakil rakyat kot mak aku ni sbnrnye >.>; identiti tersembunyi XD

haih laaaaaaaaahai~

bukan lagi CPR, CPU pun aku perlu kott T_________________T