CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

kedekowt!

wallaahh~~

anda pnh ade pengalaman dgn org kedekowt? ataw anda sendiri yg kedekowt?

ok, aku mmg xleh nk ngam dgn org yg kedekowt nih. xkire la kedekowt ilmu or duet ke hape22 pom la. it's like 'HELL-O, kaw xyah nk kedekowt sgt eyy. duet xleh bawak mateyy' aku mmg amat pantang+anti dgn org yg kedekowt nih!

kes 1
aku amat22 perlukan tisu. sbb baju da tekene sos. mtk la kt sorg bdk nih.
aku: kaw ade tisu x?
si kedekowt: xtaw la, rs nyer xde. tp jap aku check.
*aku menunggu dgn penoh harapan*
si kedekowt: ade ni, nah.
die mengambil sehelai tisu, lalu mengoyak separuh tisu yg sehelai itu!! dan menyimpan semula baki nyer dlm beg.
aku? tergamam.

kes 2
aku beli roti dan jem nyer skali la. klu x nk sapu ape kt roti tuh an. mkn la kami nih ramai22 termasok org itu. seketika kemudian, org itu lapar lagi. mkn pule biskowt + megi member aku. ok, fine la sbb aku pom slalu je paw mknn org. tibe22 kulihat locker nyer penoh mknn. dan aku juge tibe22 teringat, die TIDAK PERNAH SAMA SKALI share mknn die yg betimbun dlm locker tuh. nape eyy?

kes 3
"wei, aku xphm la bende nih. explen jap"
"kaw dgr je lecturer ckp, nnt phm la"
vavi betol.

korg bley tahan ke dgn org kedekowt nih?
C.S.I, Cant Stand Idiot
wallaahh~~

0 comments: