CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 24, 2008

ape nih?!!!!

wallaahh~~

yeeha! aku da kt rmh skang nih. relex n steady! ahaks. best glerh kowt..da lame xbalek...ni nk cerita, aku agak xpuas ati dgn gerai jual keropok lekor kt fact tuh. nk taw nape??

sbb,
ade ke karipap kentang tuh yg bersaiz biase tuh, yg normally dijual 30sen or 4osen sebijik tuh, ade ke dijual dgn harge 50sen sebijik oleh gerai kt fact tuh?? aku bkn la kedekot ot bkire sgt, tp klu da 50sen utk karipap kentang yg bese tuh, mmg aku rs xpatot. laen la klu karipap udang ke, karipap kude belang pon, ok la gak.lg satuh, da la ms ramadan arituh jual taw fu fa die rm1, tp kurang dr separoh bekas tuh. bengkek btol la ati aku nih.

then,
balek2 je kt rmh..ade sepupu aku yg umo 5 taon tuh. mak aku sgt syg die kowt, n syg itu semaken btambah sbb die leh siap hafal lg iklan yg pencuri masok rmh adibah noor tuh. haha klaka. iklan tuh ade dialog nih:

"baru habes puase, jgn tambah dose"
tp sepupu aku yg kecik tuh add plak ayat power die jadi:
"baru habes puase, jgn tambah dose, nnt masok nerake, padan la muke"
ahha. klaka. suke ati die jerh. tp btol la gak tuh an. weehee. kla, tu saja. mau tidur siang sbb hujan lebat gler, mendorong mate ku ini utk berehat!
wallaahh~~

0 comments: