CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 27, 2008

bosan

wallaahh~~

bosan tanpe broadband. tambahan pule berade di rmh puncak yg isi rmh nyer xsmpe separoh. haish. diam dan b'pikir. ting! kulihat lappy housemate ku yg t'buke, terang dan tidak bersentoh. tuan nyer suda tidak lg menggunekannye. ehhe. "pinjam sat eyh!" kate ku pade tuan punyer lappy. nsb baek da siap2 ade internet. xyah susah2 aku nk on lappy aku n cocok internet. lalu aku teros ke nate BLOG inih.

sambil2 tuh tgh ym dgn abang aku. sj. gedik nk bgtaw kames start final. n die wish me luck la mcm bese. die pon study lagiks..tp aku xtaw la final nyer bile. bia la. ramai kwn-sahabat aku kate die hensem. ehhe. tp aku tgk bese jerk! sbb da slalu tgk kowt... fine.

oh ye. ape yg bakal aku bwat mlm nih tanpe geng-geng puncak ku di sisi?? aduhh. nk jadikan buku sbgai geng mmg payah. maen game pon ok!

aku nk pi check bebo sat.
bubbye!
wallaahh~~

0 comments: